Měna:
Úvod ::  Jak nakupovat

Jak nakupovat

Návratová politika
Jsme naprosto přesvědčeni, že se vám bude líbit snadná výměna nebo návrat zkušenosti! Návrat nákupu
Všechny položky jsou před odesláním kontrolovány a kontrolovány. Pokud z nějakého důvodu nejste spokojeni s nákupem, neváhejte nás kontaktovat prostřednictvím e-mailu. Potřebujete odeslat obrázky položky do naší poštovní schránky. Předmět e-mailu by měl být pojmenován "Číslo objednávky" abychom vám mohli poskytnout rychlou odpověď (Mnohokrát děkuji!).

Ujistěte se, že požádáte o vrácení zboží k autorizaci do 7 dnů od obdržení za účelem výměny nebo vrácení peněz. Vaše včasné vrácení nepotřebných, nezabezpečených nebo vadných položek by mělo obsahovat obal a značky prodejce a musí být ve stejném stavu, jako kdyby byly přijaty. Návraty, které jsou poškozené, znečištěné nebo pozměněné, nemohou být přijaty a budou vám vráceny zpět.
Chcete-li vrátit svůj nákup, je nám líto, že za vrácené položky můžete zaplatit 50% ceny zboží jako náš poplatek za opětovné zásobování. Náklady na zpáteční přepravu jsou také odpovědné zákazníkům.
Zabalte zboží bezpečně. Do výkazu uveďte následující údaje: název účtu, adresa; jméno lodi, adresa; číslo objednávky; důvody návratu.

Získejte svůj Eefunds
Jakmile bude vaše vrácení obdrženo a kontrolováno prováděcími středisky, bude vaše vrácení peněz zpracováno a automaticky použito na původní nákupní platební kartu nebo původní způsob platby do 2 dnů. Vezměte prosím na vědomí, že v závislosti na vaší společnosti s kreditními kartami může trvat dalších 2 až 10 nebo více pracovních dnů poté,

Vyměňte svůj nákup
Žádosti o výměnu musí být provedeny do 7 dnů od obdržení objednávky.
Upřesněte v e-mailu položku výměny a nový model nebo velikost do střediska služeb zákazníkům. Položky musí být v původním stavu a neopotřebované, aby byly přijaty jako návrat.
Dostupnost náhradních dílů není zaručena. Obdržíte e-mailové potvrzení po dokončení výměnného zpracování
Pokud si přejete vyměnit váš nákup, je nám líto, že za vrácené položky můžete zaplatit 30% ceny položky (nikoliv snížené ceny nebo tržní maloobchodní cenu). Náhradní náklady na přepravu jsou také odpovědností zákazníků.

Zrušit objednávku
Chcete-li objednávku zrušit, kontaktujte nás ihned. Zrušené objednávky, které nebyly odeslány, budou vráceny s odečtením 10% celkové ceny objednávky či objednávek jako storno poplatek, který je účtován na pokrytí administrativních nákladů a transakčních poplatků spojených se zrušením objednávky.

Důležité informace
a) Vynaložili jsme maximální úsilí, abychom co nejpřesněji zobrazili barvy našich produktů, které se objevují na našich webových stránkách. Jelikož se však počítačové monitory liší, nemůžeme zaručit, že zobrazení vašeho monitoru jakékoli barvy bude zcela přesné.
b) Pokud si přejete vrátit nebo vyměnit položky, které jste si objednali, je třeba je doručit místní poště. Nemůžeme být zodpovědní za balíčky ztracené v tranzitu. Po obdržení a zpracování vrácení budete obdrženi e-mailem.
c) Neakceptujeme vrácení zboží na prodej a Onlne Clearance. Pokud jste s nákupem nespokojeni, můžete položky vyměnit v jiné velikosti nebo barvě (platí pouze pro stejný styl, který jste si zakoupili).
Pokud máte další dotazy nebo obavy, neváhejte nás kontaktovat. Náš věrný tým pro zákazníky bude vždy s vámi
zpět
Copyright © 2018 www.iq-attack.cz. All Rights Reserved